doc. Ing. Věra Vávrová, CSc.

Kontaktní e-mail: vavrovav (zavináč) fel.cvut.cz
Telefon (pevná linka): +420-22435-3387
Místnost: Praha 6, Zikova 2, B2-307
Funkce: Docent
ResearcherID: G-3911-2017 
ORCID: 000-0002-7710-2625

VZDĚLÁNÍ

  • CSc.: ČVUT FS v Praze, obor: Odvětvová ekonomika 1991 
  • doc.:  ČVUT FEL v Praze, obor: Řízení a ekonomika elektrotechniky a energetiky 1999

ODBORNÁ A PROFESNÍ ČINNOST

  • Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd, fakulta elektrotechnická ČVUT
  • Správa dálkových kabelů Praha

ODBORNÉ ZAMĚŘENÍ

  • management výroby, řízení a hodnocení odavatelských řetězců (supply chain)
  • marketing – postavení marketingu ve firmách, rozpory uvnitř i vně hodnototvorného řetězce

ČLENSTVÍ V ODBORNÝCH KOMISÍCH A ORGÁNECH

  • Členka hlavního výboru České marketingové společnosti
  • Členka zkušební komise Českého institutu pro marketing (člen European Marketing Confederation)

ŘEŠENÉ VÝZKUMNÉ PROJEKTY - VÝBĚR

  • Spoluřešitel Výzkumný záměr ČVUT FEL Rozhodování a řízení pro průmyslovou výrobu III, MSM  6840770038, 2007-2014. 
  • Spoluřešitel Výzkumný záměr ČVUT FEL Rozhodování a řízení pro průmyslovou výrobu, MSM 212300013 - vedoucí řešitel TÚ 1: CIM a management výroby, 1999-2004
  • Spoluřešitel SGS10/270/OHK5/3T/13, 2010-2013
  • Spoluřešitel GAČR 402/06/0297 Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích – postavení marketingu ve firmě, 2006-2008
  • Spoluřešitel GAČR 402/02/0160 Výzkum investičně nenáročné restrukturalizace nosných vnitropodnikových vztahů v malých a středních podnicích – rozpory s marketingem, 2002-2004

VYBRANÉ PUBLIKACE

Články v časopisech

  • Tomek, G., Vávrová, V. et al. CORPORATE VISION FROM THE VIEWPOINT OF MANAGEMENT DEVELOPMENT IN THE GLOBALISATION CONTEXT. In: Production Management and Engineering Sciences. International scientific conference Engineering Science and Production Management 2015, Vysoké Tatry, Tatranská Štrba, 2015-04-16/2015-04-17. Boca Raton: CRC Press, 2016. p. 297-304. ISBN 978-1-138-02856-2.
  • Vávrová, V. - Červenka, P. - Weiss, E. - Ferencz, V. - Naščáková, J.: Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences. Metallurgy. 2014, vol. 53, no. 1, p. 85-88. ISSN 0543-5846.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Operační, provozní či operativní management výroby. E+M. Ekonomie a Management. 2009, roč. XII, č. 4, s. 46-53. ISSN 1212-3609.

Knihy

  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Průmysl 4.0 aneb Nikdo sám nevyhraje. Praha: Professional publishing, 2017. ISBN 978-80-906594-4-5.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Marketingový systém řízení. In: VYSEKALOVÁ, J., ed. Marketing. Praha: EDUKO nakladatelství, 2016. p. 63-86. ISBN 978-80-88057-17-8.
  • Vávrová, V.: Produkt. In: VYSEKALOVÁ, J., ed. Marketing. Praha: EDUKO nakladatelství, 2016. p. 188-221. ISBN 978-80-88057-17-8.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Integrované řízení výroby, 1. vyd. Praha: GRADA PUBLISHING, 2014, 368 s. ISBN 978-80-247-4486-5.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Marketing a sociální odpovědnost firmy. In: DYTRT, Z., ed. Odpovědný management v podnikání a veřejné správě. Žilina: GEORG, 2013. p. 15-35. sv. 1. ISBN 978-80-89401-75-8.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, 1. vyd. Praha: Professional publishing, 2012. 266 s. ISBN 978-80-7431-071-3.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Chapter 30 International Supply Chain Management: A Way to Increase Competitiveness. In International Retailing. New Delhi: Excel India Publisher New Delhi, 2011, p. 359-374. ISBN 978-81-7446-859-8.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání. 3. vyd. Praha: Professional publishing, 2011. 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Integration Activities and Company Competitiveness: Theory and Practice in Industrial Enterprises in the Czech Republic. International Journal of Operations and Quantitative Management. 2013, vol. 19, no. 4, p. 249-258. ISSN 1082-1910.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: BECK C. H., 2009. Beck pro praxi. sv. 1. ISBN 978-80-7400-098-0.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Řízení výroby a nákupu, Praha, GRADA 2007, 378 s. 62 obr., 22 tab., ISBN 978-80-247-1479-0.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Střety marketingu. 1. vyd. Praha: BECK C. H., 2004, 216 s. ISBN 80-7179-887-8.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, Praha, GRADA Publishing 2001, 352 s., 129 obr., 56 tab., ISBN 80-247-0053-0.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Řízení výroby - 2. rozšířené vydání Praha, GRADA Publishing 2000, 412 s. 157 obr. 45 tab., ISBN 80-7169-955-1.
  • Tomek, G. - Vávrová, V.: Řízení výroby Praha, GRADA Publishing1999, 440 s., 145 obr., 45 tab. OCENĚNO CENOU GRADA JAKO NEJLEPŠÍ PUBLIKACE ROKU 1999, ISBN 80-7169-578-5.
Kompletní přehled publikací - V3S